Göğüs Küçültme | Meme Küçültme | Doç. Dr. Erdem GÜVEN | Jinekomasti | Göğüs Büyütme | Karın Germe

Meme küçültme riskli bir ameliyat mı?

meme küçültme risklimi_4Meme küçültme ameliyatları genellikle genç insanlarda orta yaşlı bayanlarda tercih edilen ameliyatlardandır.

Bundan dolayı meme küçültme ameliyatları riskli ameliyat grubuna girmemektedir.

Ameliyat öncesi tetkiklerinde herhangi bir genel sağlık problemi olmayan kişilerde meme küçültme ameliyatı sonrası riskli bir durum ortaya çıkmamaktadır.

Özellikle hayatı bir risk içermektedir bu tip ameliyatlar.

meme küçültme riskli ameliyatmıAmeliyatlardan sonra ufak tefek yara iyileşme problemleri veya buna bağlı olarak geç döneminde ödem ortaya çıkması meme içinde küçük sıvı birikintileri oluşabilmektedir.

Ancak bunlar çok kısa sürede toparlanıp kişi sağlığına çok kısa sürede kavuşabilmektedir. Meme küçültme ameliyatlarından sonra hastalar genellikle 2 ile 4 gün içinde günlük yaşamı aktif olarak geri dönebilmektedirler.

Ameliyat genel anestezi altında gerçekleştirilir ve ameliyattan sonra aynı gün veya bir sonraki gün hasta taburcu edilmektedir.

Meme küçültme ameliyatlarından sonra ciddi bir ağrı problemi ortaya çıkmaz.

meme küçültme risklimi_5Ameliyatın hemen akabinde hafif bir ağrı kesici ile ortadan kaldırılabilen çok az bir ağrı olabilmekte.

Genellikle bu ağrı 12 ile 24 saat içinde yok olmaktadır. Göğüs küçültme estetiğinden sonra ciddi olarak hastanın tüm yaşamını etkileyebilecek ciddi bir risk veya problem ortaya çıkmamaktadır.

Bunun yanında ehil ellerde yapılan ameliyatlardan sonra çok kısa sürede sosyal hayata geri dönüş mümkün olmaktadır.

size nasıl yardımcı olabiliriz?

İletişim formunu doldurun ve hemen size ulaşalım. Avantajları kaçırmayın.

Yazar: Doç. Dr. Erdem Güven
Hastalarımız hakkında yazıyoruz.