Jinekomastinin Vaser Liposuction Ameliyatı Sonrası Korse Kullanmak Gerekir mi? Ağrı Olur mu?

jinekomasti_4 Jinekomasti ameliyatlarında gelişmiş olan sistemler kullanılmaktadır. Bunlardan en önemlisivaser liposuctiondır.

Vaserin özelliği damar ve sinirleri tahrip etmemesi. oradaki yağ selektif olarak davranmasıdır.

Bundan sonra iyileşme ve ameliyat sonrası nekahat dönemi çok kısa olmaktadır.

jinekomasti ameliyatı sonrası korse kullanılırmıHastalarımıza korse kullanmak tabii ki gereklidir. Çünkü bollaşmış olan derinin yeniden yerine gelmesi ve göğüslerin uygun bir şekilde yapışması için çeşitli korseler kullanmaktayız. Bu konserleri ortalama olarak 2 ve 3 hafta kullanmaktayız.

Ameliyattan sonra ağrı düzeyide çok az olmaktadır. Çünkü dediğim gibi damarlara, sinirlere zarar vermeden yapılacak bir vaser liposuction ameliyatından sonra aynı gün eve gidilebilmektedir.

Ameliyat süreci 45 dakika gibi çok kısa bir sürede olmakta. Ameliyattan üç dört saat sonra eve geçilmekte ve korse kullanımı hala devam edilmekte.

Çok hafif ağrı kesicilerle bir iki günlük iyileşme süreci rahat bir şekilde atlatılabilmektedir.

jinekomasti_5Ameliyattan sonra ortalama 3 hafta sonra çok küçük mesaj gerektiği bazı hastalarımız olabilmektedir. Özellikle daha kilolu hastalarda dokunun daha iyi oturabilmesi için masaj ile destek olmak oradaki ödemin daha hızlı çözülmesini sağlamaktadır.

Ameliyatın ertesi döneminde en kısa dönemde 15 20 gün içinde hastalarımız denize havuza rahatlıkla girebilmektedir.

size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yazar: Doç. Dr. Erdem Güven
Hastalarımız hakkında yazıyoruz.