Jinekomasti | Erkekte Meme Büyümesi | Doç. Dr. Erdem GÜVEN | Jinekomasti | Göğüs Büyütme | Karın Germe

Erkeklerde Jinekomasti Düzeltilebilir mi?

erkekte jinekomasti düzeltilirmi_4Erkeklerde jinekomasti çok basit ameliyatlarla düzeltilebilmektedir. Günümüzde yaptığımız ameliyat tekniklerinin başında yağ birikimlerinden kaynaklanan jinekomasti hadisesinde ultrasonik liposuction sistemi altın standardı oluşturmaktadır.

Meme üzerinde herhangi bir iz oluşturmadan memede herhangi bir kesi yapmadan uygulanan bu teknikte meme kenarında 2 milimetrelik bir delikten girilerek memedeki yağ dokusu tamamıyla birbirinden dağıtılmakta ve sıvı hale döndürülmektedir bu işlem gerçekleştirildikten sonra ince liposuction kanülü adını verdiğimiz kanüllerle bu yağ dokusu dıraşıya alınmakta ve bu işlemden sonra derinin kendi kendini toplaması beklenmektedir. Bu dönemde hastalarımıza üç haftalık dönemde kullanmak üzere liposuction korseleri adını verdiğimiz özel bir korse uygulamaktayız.

Bu korse kullanımı günlük yaşamı engellememektedir.

Liposuctionla yapılan tedaviler

erkeklerde jinekomasti düzeltilebilirmiHastanın hemen aynı gün hastaneden çıkması mümkün olmaktadır. Ameliyattan sonra ciddi bir ağrı izlenmemektedir. Ertesi günü hastanın işine gücüne dönmesi ve sosyal yaşama çok hızlı adapte olması mümkün olmaktadır.

Bu tedavinin dışında yağ birikiminden ayrı olarak özellikle meme dokusunda bir büyüme ortaya çıkmış ise bu kişilerde meme ucundan yapılan küçük bir kesiden girilerek büyümüş olan meme dokusunu çıkarılması amaçlanmaktadır.

Bu şekilde yapılan operasyonlarda biraz daha uzun sürebilmektedir.

Ancak tüm yapılan jinekomasti ameliyatlarının yüzde on’undan daha azını bu şekilde günümüzde yapmaktayız.

erkekte jinekomasti düzeltilirmi_5Genellikle uygulanmakta olan teknik ultrasonik liposuction la bu dokuların eritilmesi ve ameliyatın hemen ertesi gününde kişilerin işine gücüne dönmesi.

Genellikle jinekomasti ameliyatlarından sonra meme ucu hissizliği görülmemektedir. Meme üzerinde herhangi bir iz kalma olasılığı söz konusu değildir. Hastaların uzun dönemde tedirgin olduğu tekrarlama riski de pek bulunmamaktadır.

size nasıl yardımcı olabiliriz?

İletişim formunu doldurun ve hemen size ulaşalım. Avantajları kaçırmayın.

Yazar: Doç. Dr. Erdem Güven
Hastalarımız hakkında yazıyoruz.