Saç Estetiği | Saç Ekimi

Saç ekilirken kişi acı ya da ağrı hisseder mi?

Saç ekimi işlemi artık günümüzde gelişmiş olan olan lokal anestezi ilaçları ile tamamen ağrısız olarak yapılabilmektedir. Ancak iğneden korkan kişilerde sedasyon dediğimiz hafif sakinleştiricilerle bu iğne acısını da ortadan kaldırabiliyoruz. Bu şekilde çok konforlu saç ekimi elde edebiliyoruz. Saç ekimi ense bölgesinden yapılacak uyuşturma işleminde sonra kişi tamamıyla bu bölgedeki saç köklerinin alınmasını hiçbir şekilde hissetmez ve sadece saç kökler alındıktan sonra ön kısma nakledilirken açılan kanalların açılması esnasında oluşabilecek acıyı da ortadan kaldırmak için ön kısmından yapılacak uyuşturucularla tüm saç derisinin uyuşturulması sağlanır. Bu şekilde çok uzun sürelerde yaklaşık altı yedi saat hatta bazen çok yüksek sayıda saç ekimi gerçekleştiriliyorsa on saate varan sürelerde lokal anestezi dozlarını ayarlayarak ve kesinlikle bu işlemin bir hekim tarafından yapılması gereklidir.

Ağrı yada acı hissetmeden saç ekimi yaptırmak artık mümkün

Saç ekiminin tamamen ağrısız geçirilmesi ve bu işlemde hiçbir şeyin hissedilmemesi mümkün olmaktadır. Bu şekilde uzman kontrolünde kullanılan ilaçların dozunun ayarlanması ile saç ekiminin ağrısız olmasının yanında kansız olması da sağlanabilmektedir. Adrenalin dediğimiz ilacın belli konsantrasyonlarda saç derisine enjekte edilmesi ile bölgedeki kanamanın minimale indirilmesi sağlanmaktadır. Bu sayede kişi saç ekimi yaptırırken hiçbir şekilde kan kaybına da sebep olmamaktadır ve kişinin kan kaybıyla herhangi bir problem yaşamasının önüne geçilmektedir. Bu şekilde uzman bir ekip tecrübeli bir ekip ve dozunda ilaçlar kullanılarak saç ekimi ağrısız acısız ve en konforlu şekilde gerçekleştirilebilmektedir.