Meme onarımı için en uygun adaylar kimlerdir?

Meme onarımı için en uygun adaylar özellikle kanser tedavisinin yapıldığı anda plastik cerrahla bağlantıya geçen adaylardır. Meme onarımını zamanlaması çok önemli. İlk anda kanseri tedavisi ile birlikte plastik cerrahla da ortaya konulacak bağlantı ve onunla görüşmek hastanın ilerde kazanacağı memenin estetik olarak çok mükemmel olması sonucunu getirmektedir. Yani ileride çok iyi bir memeye sahip olmak istiyorsanız en başından, daha işin en başından bu işe yönelmeniz gerekiyor.

Kanser tedavisi hiç aksamadan artık yeniden meme yapabiliyoruz

Önemli olan burada bir koordinasyon içinde çalışması doktorlarımızın. Yani meme tümör cerrahi ile plastik cerrahın bir koordine vaziyette çalışması, bu koordinasyonun sağlanması. Meme kanserinden kurtulunduğu zaman artık hastalarımızın sağ kalım süreleri çok yüksek. Yani bu kanserin ciddi düzeyde tedavisi mümkün. Tedavi olduktan sonra memesiz kalan bir hasta gerçekten sosyal düzeyde bir ruh sıkıntısına uğruyor, ailevi sıkıntılara yol açabiliyor, elbise giydir zaman oranın boş kalması, oralara bir şey sıkıştırma çabaları, hastaların ciddi düzeliyor sosyal problemleri oluyor. İşte bunları çözebilmek adına en başında planlama yaparak bu işe girmeleri gerekiyor. Kimler uygun aday, buna karar verebilmek için ameliyatın en başından itibaren planlamaya girmek gerekir. Eş zamanlı olarak tümör ameliyatı ile aynı anda yapılacak adaylar var, bir de geç dönemde planlanması gereken adaylar var. Bunları hastalığın evresine, hastanın yapısına ve çok değişik özelliklere bağlı Irak değişiyor. Burada esas önemli olan hastanın karar vermesi. Her hasta bizim için uygun aday. Yaş sınırı yok. Her yaşta meme onarımı yapılabilir ve bu en önemli parametre bizim için hastanın kendisinin istemesi. Her türlü yolla kendi dokusundan dışarıdan alınan silikon protez ile meme onarımını en mükemmel şekilde her yaşta ve her hastaya sağlayabiliyoruz.