Meme küçültme ameliyatı nasıl yapılır?

Yirmi birinci yüzyılda meme büyüklüğü, kadınlarda meme büyümesi gerçekten ciddi boyutlarda problem oluşturuyor. Kadınlar iş yaşamında, aile yaşamında aktif olarak görev alıyor ve buralarda kendilerini engelleyecek büyüklükte memelere sahip olmak gerçekten yaşamı ciddi düzeyde kısıtlayan bir faktör. Bundan dolayı kadınların meme büyüklüğü ile birlikte sırt ağrıları, göğüs altında pişikler, terlemeler, kötü kokuların gelmesi, boyun ağrısı, omuz ağrısı gibi sütyenlerin iz yapması gibi şikâyetlerle bize başvurmaktalar. Bu tip şikâyetlere sahip kadınların başvurduktan sonra kendisi ile birlikte uygulanacak yönteme karar verilerek hızla meme ameliyatı ve küçültme işlemini gerçekleştirebiliyoruz. Meme küçültme nereden yapılıyor, hastanın ihtiyacına uygun olarak meme başından, meme ucundan yapılabildiği gibi memenin ucundan aşağıya doğru bir iz eklenerek yapılabilir veya memenin altında bir t şeklinde iz bırakılarak yapılabilir. Bu kişiden kişiye, hastadan hastaya ciddi farklılıklar arz eden bir konu. Herkese standart aynı ameliyat yapılmamaktadır. Kişiyle kendi özel yapısıyla, cilt kalitesiyle, cildindeki elastikiyetle, meme dokusunun bağ dokusundaki güçlerle birçok parametreyi bir araya getirerek hastaya yapılacak işleme karar verilmektedir.

Meme büyüklüğü gerçekten kadınlar için sosyal bir problem

Aldığı elbisenin alt bedeni ile üst bedeninin uymadığını ifade ediyor hastalarımız, giydiği şeyin güzel görünmediğini ifade ediyor, gömleğinin düğmelerinin kapanmadığını ifade ediyor. Çok ciddi sosyal problemler bunlar aileye yansıyabiliyor. Meme büyütmede şuna dikkat etmek gerekir; gerçekten iyi bir teknikle yapılmış meme büyütmede meme ucu his kusurunun olmadığı veya çok az düzeyde olduğu, süt vermenin bozulmadığı tekniklerle artık memeleri küçültebilmemiz mümkün. Gerçekten hastalarımız çekindiği tüm şeylerden en az iz ile ve hastaya en az miktarda zarar vererek bu işlemi gerçekleştirebiliyoruz. Hastamız sadece bir gece hastanede kalıyor ve üç dört günlük en fazla bir haftalık dinlenme sürecinden sonra aktif yaşamına hızlı olarak devam edebiliyor. Meme küçültme