Meme estetiği ameliyatları için yaş sınırı var mı?

Meme estetiği ameliyatlarında yaş sınırımız şu şekilde tarif edilebilir kesin bir yaş sınırı çizgimiz yoktur. Ancak herhangi bir ek problemi olmayan kişilerde meme gelişiminin tamamlanmasını bekliyoruz bir meme ameliyatı yapmak için. Özelilikle meme küçültme veya meme büyütme yapılacak hastalarda on sekiz yaşını doldurmuş olması bizim için güzel bir kriter kabul edilebilir. Bu farklı görüşlere göre farklı şekilde yorumlanabilmektedir. Ancak jüvenil jigantomasti dediğimiz küçük yaşta ciddi meme büyümesi ile seyreden hastalıklar vardır. Bakın bunlar hastalıktır. Normal gelişim sürecinin dışında gelişen olağan şeylerdir.

Bunlar daha küçük yaşlarda memelerin gerektiren şeylerdir.

Meme küçültme ve meme büyütme ameliyatları on sekiz yaşından itibaren yapılabilmesine rağmen bir üst sınırı yoktur. Yani hastamız kaç yaşında olura olsun bu ameliyatları sıkıntı duyduğu her zaman yaptırabilir. Ancak bizim önerimiz şu şekildedir. Hastamız eğer ki bir aile yapısına kavuşması mümkünse süt verme sürecini tamamladıktan sonra meme küçültme ameliyatını yapabilir. Hastaya çok ciddi sıkıntı vererek çok ciddi büyüklükte meme yapısına sahip ise o zaman bu süt verme sürecini beklemesine gerek yoktur. Burada ayırıcı bir kriterde bizim için hastanın o anki vücut yapısında ortaya çıkan anormallikler. Hastada gerçekten bir boyun fıtığı, bir bel fıtığı, bir omuz ağrısı bunlara ciddi şekilde sebebiyet veren büyüklükte memeler varsa derhal hemen bu işi yaptırmasını öneriyoruz hastaya.

Meme büyültme ameliyatlarında da bir üst sınırımız yok.

Özellikle kadınlığın önemi bir simgesi olan memelerle ilgili olan problemler hakikaten kişilerin sosyal yaşantısına ciddi düzeyde etki edebilmektedir. Sosyal yaşamına iyi adapte olabilmek giydiği elbisenin kendisine yakıştığını görebilmek herkesin hakkıdır. Bunu sağlayabilmekte bizim görevimiz. Bunu tecrübeli gerçekten dalında başarılı bu konuda ciddi çalışmalar yapmış kişilere güvenerek hastalarımız gelebilirler, doktorlardan yardım alabilirler. Bu şekilde hastalarımız sosyal ve gündelik yaşamlarında çok daha mutlu bir hayat geçirebilirler.