Burun Estetiği Operasyonu Sonrası İyileşme Süreci Nasıl Geçer?

Burun estetiği ameliyatları estetik ameliyatları içinde en ağrısız geçen ameliyatlardır. Ameliyattan sonra hastalarımız genellikle çok ağrı hissetmezler. Çok az bir rahatsızlık hissi ve hafif bir şekilde şişlik hissedebilirler. Ameliyatlardaki başarının artmasının nedeni, artık daha astromatik şekillerde ameliyatların gerçekleştirilmesidir. Eski zamandaki ameliyatlarda burnu daha kaba aletlerle burun kemiğinin kırılması, bu bölgelerin travmatize edilmesi, sonrasında daha fazla ağrı ve şişlik morluk olabilmektedir. Artık günümüzde ultrasonik yöntemlerle, özellikle burun kemiğini kırmadan yapılan ameliyatlarla daha farklı ve daha iyi sonuçlar ortaya konulabilmektedir.

Ameliyat sonrasındaki iyileşme dönemini de etkilemektedir bu durumlar

Ameliyattan sonra ortalama olarak iki üç günden sonra hastalarımız hiç ameliyat olmamış şekle dönebilmektedirler. Özellikle bunun ucu girişimleriyle burun kemiğine yapılmayan müdahaleler sonrasındaki ameliyatların iyileşmesi çok daha hızlı olmaktadır. Günümüzde burun ameliyatlarında kullanılan özel ilaçlar ve yöntemler sayesinde ameliyat sonrasındaki morluklar ve şişlikler de çok daha az olmaya başlamıştır. Özellikle ameliyat sonrasındaki süreçte etkin buz uygulama cihazları hastanın ameliyattan sonraki bu tedavileri uyum sağlaması ile birlikte hastanın çok hızlı iyileşmesi sağlanmakta ve bu özel buz cihazları sayesinde hastalar çok daha hızlı hayatında dönebilmektedirler. Ameliyattan sonra burnumuzun üstüne yerleştirdiğiniz Thermo plastik aktel adını verdiğiniz atelleri biz bir hafta sonra almaktayız ve hastalarımız eğer kendi işlerine güçlerine bu atellerle gidebiliyorsa üçüncü dördüncü günden sonra işlerine geri dönebilmektedirler. Eğer atelle gitmeyi tercih etmiyorlarsa bir hafta sonra bu ateller çıktıktan sonra işte ne rahatlıkla gidebilecekler.